Hoe kan ik mijn redstone signaal verder door laten lopen?

Ik ben aan het proberen om via een "daylight sensor" een activeringssysteem te maken. Als het nacht is, gaan de sticky pistons dicht, en als het overdag is, gaan de sticky pistons open. Dit heb ik een keer gemaakt met meerdere "daylight sensors", maar nu wil ik het maken met maar 1 daylight sensor. zoals in de afbeelding te zien loopt het redstone signaal niet ver genoeg door om alle sticky pistons uit te schuiven. Ik heb geprobeerd om erlangs "Redstone-repeater-redstone" te plaatsen. Het redstone signaal versterkt, maar omdat je een cirkel hebt gemaakt blijft het signaal aanstaan ondanks dat het overdag is.

Is er een manier om één lange lijn van redstone te voorzien van energie die je zelfstandig (of met een daylight sensor) aan/uit kan zetten, zonder dat er een cirkel van redstone signal doorgaat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.6K

Het beste antwoord

Mogelijk, dan kun je beter dubbele redwire lijnen hebben.
Een redstone torch kan 15 redstone vanaf het midden bij iedere kant geven.
Zodat met alleen 1 redstone torch in het midden kun je 15+1+15 = 31 redstone aanzetten.

<15 redstone>--<15 redstone>-<15 redstone>--<15 redstone>

Met deze kun je zelfs herhalen, je hoeft alleen de redstone torches aan te schakelen met een andere redstone lijn met repeaters die met de daylight sensor kan verbinden.