Kan ik een COD dlc map samen spelen met een vriend online die hem niet heeft?

Dus ik heb ongeveer alle maps op black ops 2 (dus ook alle dlc-maps) en nu vroeg ik mij af of ik bv. de zombie-map buried online met een vriend kon spelen. Hij heeft geen enkele dlc maps, dus gaat dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Nee dat kan niet als je samen in een dlc map wil spelen moet je die allebei hebben.