Hoe krijg je Sims 3 op je laptop?

Hoe krijg ik Sims 3 op men laptop ? Moet je het downlauden via internet zo ja welke website ? Op heb je een cd rom nodig die je in de laptop moet steken en ook zo ja waar koop je die iemand die kan helpen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
2.7K
Ritsuka
9 jaar geleden
je kunt het kopen en downloaden via Steam of Origin
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kopen kan in alle game en speelgoedwinkels wel en ook in grote warenhuizen zoals v&d en de bijenkorf

Antwoorden (2)

De sims 3 kun je bestellen via verschillende websites en natuurlijk kun je het ook kopen in de winkel, je krijgt dan een DVD met een licentiecode. Via bijvoorbeeld www.bol.com kun je het bestellen, je moet even"de sims 3" intypen en dan krijg je al het aanbod wat zij hebben. Ook kun je via Origin het spel kopen, dan kun je het direct spelen en heb je alleen een code (dus geen dvd).

Gratis kun je het spel niet op een legale manier verkrijgen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Tip: check voordat je het koopt even of je laptop De Sims 3 aan kan anders is het zonde van je geld. En je weet dat 4 september De Sims 4 uitkomt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je het online wilt kopen, ga je naar www.origin.com
Rechtsbovenin zie je de knop "origin downloaden".
Installeer en open het programma.
Maak een account aan via Origin, dit spreekt vanzelf.
Log daarna in met je nieuwe account
Ga bovenin naar het tabblad 'store'.
Zoek de Sims 3 op, en voeg het spel toe aan je winkelwagen.
Reken daarna af , dit kan op veel verschillende manieren, zoals Paypal en iDeal.
Nu verschijnt de sims 3 in je bibliotheek, het andere tabblad. Je kunt daar het spel openen en op 'downloaden' klikken.
Als het klaar is, staat er, in plaats van 'downloaden' op dezelfde plek 'spelen'. Als je het spel weer verwijdert, blijft het in je bibliotheek staan, alleen moet je hem wel weer downloaden.

Overal waar je nu inlogt, kun je het spel installeren en spelen.

Veel plezier!