als je de sims hebt gekocht moet je dan verder nog betalen in het spel zelf ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Neen, het kan wel zijn dat je een uitbreidingsset zou willen kopen (met extra accessoires en dergelijke), maar je kan ook perfect zonder, hoor!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt uitbereidingspakketen kopen, en SimPoints. Dit is niet verplicht en het spel is prima te spelen zonder deze dingen. Met SimPoints kun je door fans gecreëerde voorwerpen, accesoires, haarstijlen en huizen kopen. Uitbereidingspakketen geven je extra accesoires en voorwerpen maar ook meer opties om je Sim iets te laten doen. Met andere woorden; meer interactie. Hopelijk is het nu wat duidelijker! :)