Hoe krijgen mijn moeder en ik allebei onze hay day account terug?

Hallo,

Ik zal de situatie zo goed mogelijk proberen uit te leggen.

Ik heb op de computer bluestocks geinstalleerd. Hiermee kun je alle android spellen op de computer spelen (zie: http://www.bluestacks.com/)
Ik heb me daar toen aangemeld met mijn gmail account en hay day gespeeld. Hierna ben ik uitgelogd en ging mijn moeder inloggen op bluestocks met haar gmail zodat ze met haar boerderij kon spelen. Maar nu is zij haar boerderij kwijt en mijn boerderij is nu gekoppeld aan haar facebook account. En dit is overal zo. Op de computer, telefoon en tablet.

Mijn vraag is dus hoe krijgen wij beide onze eigen boerderij terug?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
18.1K

Het beste antwoord

Ht is inederdaag zoals de vorige antwoorder zei:
Je Account staat opgeslagen op een SSL Server 'Cloud'. Je Facebook account dus.
Als je op een apparaat je cloud wijzigd word dat overal gewijzigd.
Je kan alleen met een nieuwe facebook account een nieuwe cloud krijgen.

Maar zoals de vorige zei:
Onmogelijk. alleen als facebook een backup gemaakt heeft kan hij je account terug zetten naar een eerdere toestand
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Onmogelijk,
Helaas,
Hay day slaat in een cloud op,
Op je "telefoon" maar jullie met 2 accounts op 1 "telefoon"
Helaas
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan niet. daarvoor heb je 2x Hayday app nodig.