de sims 2 reageert af en toe niet wat kan ik doen om dit te verhelpen?

ik heb wel eens dat de sims het zonder problemen doet en gewoon opstrart maar vaak kan ie niet opstrarten omdat er dan staat dat hij niet reageerd.
wat zou ik kunnen proberen om dit op te lossen?
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Razer gamebooster! gewoon even googelen en gewoon downloaden registeren en de sims boosten

Toegevoegd na 12 seconden:
.