Is het mogelijk om op Steam een code voor het downloaden van een game aan te maken om die aan een vriend te geven?

Ik wil een game kopen voor een vriend, maar het liefst wil ik heb zo'n code geven, in plaats van dat hij een mail krijgt.
Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zou ik niet weten, want ik weet niet of in die mail een code staat of dat er gewoon staat van 'Je hebt nu dit spel'. Als dat het geval is, heb ik dan namelijk het spel alsnog voor mezelf gekocht...

Antwoorden (1)

Voor zover ik weet is dit niet mogelijk, enige optie waarvan ik weet is dat je hem een cadeautje stuurt (gift) in Steam zelf.