Kan ik bij fifa 10 als prof ge-transferd worden?

Ik speel al een tijdje fifa 10. Nu ben ik ook begonnen als prof (speel als prof: club en land). Maar mijn vraag is dus dat als ik een seizoen heb voltooid, ik dan getransferd kan worden. Dus van de ene naar de andere club gaan.

+mijn speel niveau is amateur, maar ik kan ook een moeilijker niveau gaan doen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof het niet, maar ik weet het niet helemaal zeker.
Ik vond dat met 1 van de vorige fifa's een (groot) minpunt

Antwoorden (1)

Ja, het is mogelijk om een transfer te maken. Aan het einde van het seizoen kan je aanbiedingen krijgen waar je dan wel of dan niet op in kan gaan.

Veel speelplezier!