wanneer worden er geen games meer voor de PS3 gemaakt?

Nu is de PS4 er en bij FIFA15 is de support voor de PS2 al stopgezet

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Er is door Sony geen exacte datum/termijn hiervoor aangegeven. Ze hebben wel aangegeven de PS3 te blijven ondersteunen zolang er vraag naar is. FIFA 15 komt er inderdaad voor uit en dit verwacht ik met FIFA 16 en FIFA 17 ook nog wel. Dit is namelijk het eerste jaar dat er geen nieuwe FIFA uitkomt op de PS2, dus de PS3 wordt voorlopig nog wel ondersteund!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
thx