Welke game heeft de beste specs nodig?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel dus de zwaarste game

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk Watch Dogs (pc). Het minimum is: alleen 64 bits OC, Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2.66Ghz or AMD Phenom II X4 940 @ 3.0Ghz, 6 GB RAM, DirectX 11 graphics card with 1 GB Video RAM - Nvidia Geforce GTX 460 or AMD Radeon HD 5770, 25 GB vrije ruimte.
Aanbevolen wordt: Eight core - Intel Core i7-3770 @3.5 GHz or AMD FX-8350 X8 @ 4 GHz, 8 GB RAM, DirectX 11 graphics card with 2 GB Video RAM - Nvidia Geforce GTX 560 ti or AMD Radeon HD 7850.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wel wat overdreven van Ubisoft !
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel erg bedankt dus klopt het als ik Watch dogs aan kan dat ik elke game daar onder ook aan kan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
daar kun je wel van uit gaan ja
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daar kun je inderdaad van uitgaan.

Antwoorden (2)

Beste,

Waarschijnlijk is Watch Dogs de zwaarste game tot nu toe op de markt. Hieronder volgen de specs:

2.66 GHz Intel Core 2 Quad Q8400
3.0 GHz AMD Phenom II X4 940

6GB RAM

nVidia GeForce GTX460
AMD Radeon HD5850
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb niks van het bovenstaande :)
Sowieso, intel HD graphics zijn echt slecht
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel erg bedankt dus klopt het als ik Watch dogs aan kan dat ik elke game daar onder ook aan kan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is niet de manier om je systeem te testen, games verschillen. Battlefield 4 gebruikt volgens mij meer dan 4 cores. Maar als watch dogs lekker loopt zou dat moeten kunnen ja.
hallo,

ik zou zelf Battlefield 4 proberen, door de snelheid van het spel zal het het uiterst van je computer vragen.

de aanbevolen specs van battlefield 4 :

Core i7-930 Quad 2.80GHz
Phenom II X6 1055T
GeForce GTX 660
Radeon HD 7870
8 GB
Win 7 64
DX 11
30 GB

veel succes :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
-
http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=20283&game=Watch%20Dogs%202