werken crysis, crysis 2 en crysis warhead op windows 8?

Ik heb gistere gezien op steam dat er 75% korting is op de crysis games.
Nu is mijn vraag of ze werken op windows 8. de minimum systeemvereisten zijn windows XP of windows Vista.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Windows 8 is ook niet echt voor gamen. Je kunt beter eerst even op youtube kijken.

Antwoorden (1)

ik heb zelf wat onderzoek gedaan,
en zo te zien werkt crysis gewoon op windows 8, in sommige gevallen zijn er wat problemen met instellingen, ook deze zijn makelijk op te lossen.

de bron is in het engels maar ze geven veel oplossingen voor als het voor jou niet werkt.

dus is het niet 100% zeker dat het meteen werkt, er is een kans dat je er wat moeite voor moet doen.

alvast veel succes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
geen probleem :)