Hoe kan ik Assassin Creed 3 spelen zonder deze melding te krijgen?

Als ik Assassin Creed 3 speel krijg ik een melding met dat onvoldoende virtueel geheugen. De game sluit na een tijd vanzelf af zonder op te slaan.
Ik heb op het internet rond gezocht naar een oplossing maar het enigste wat me opviel is dit:
- Mijn totale wisselbestandsgrootte voor alle stations: 12178 MB
- Dvd-rw-station (E:) AC3 0 bytes van de 7,62 GB beschikbaar

Mijn besturingssysteem is Windows 8.

Ik heb geen flauw idee hoe ik dit moet oplossen dus hopelijk heeft een van jullie een antwoord zodat ik AC3 kan spelen zonder deze melding.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Microsoft heeft bevestigd dat er een memory leak zit in de Desktop Windows Manager van Windows 8(.1) wanneer (zware) games full screen gespeeld worden, ze werken al aan een fix...

Je hebt een behoorlijke swapfile die met 12GB ruim voldoende is, dus daar ligt het echt niet aan...

E: kan geen swapfile bevatten omdat dit een read-only medium bevat, namelijk je spelletje...

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus als je AC3 'windowed' speelt d.w.z in een venster dan zou dit fenomeen zich niet voordoen...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hartelijk dank voor deze reactie!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beste antwoord op de vraag