Wat is de naam van dit disney computerspel?

Vroeger kochten wij de Windows XP en daar kreeg je gratis demo’s bij waaronder een disney spel, maar ik weet de naam niet meer. Het spel leek op het programma paint zoals dat je de brush, pencil of emmertje tool kon gebruiken. Verder kon je ook ‘decors’ uitzoeken met thema’s bijv. disco en je zetten disney figuurtjes neer. Dit waren alleen: Micky,Minnie, Goofy,Pluto, Donald en Katrien. Zodra je de figuren neerzetten hoorde je een muziekje wat bij het decor pasten.

Ik wil dit zo graag weten, want ik kan het maar niet vinden op het internet en ik wil zo graag herinneringen ophalen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
haha geweldig bedankt!!