Waarom krijg ik geen beeld op mijn tv via ps3 ?

Betreft wel een oude tv ( jvc InteriArt) . Ik had hem de hele tijd draaien op hdmi maar stond op multi output setting . De kabel is van de ps1 . Ik krijg blauw beeld en alleen geluid . Is er een manier om dit te fixen zonder tv met hdmi want die heb ik op dit moment geen ter beschikking.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1K

Antwoorden (2)

het zou heel goed aan de Ps1 kabel kunnen liggen
het lijkt me dat een gewone scart-kabel zou moeten passen op je tv
9 jaar geleden
normaal kan je met een av kabel goed overweg die krijg je bij je aankoop van de ps3 die past ook op oude tv's een vriend van mij heeft een tv van 25jaar oud met av aansluiting daar moet die meer werken je hebt dan wel 480p geen 720p wat je op de ps3 hebt met een hdmi