Waarom geeft Assassin's Creed 3 een zwart scherm bij het opstarten door een save file?

Het gaat om het spel op Windows 7. Wanneer ik het spel opstart met mijn nieuwe save file gaat alles prima. Maar omdat ik niet weer opnieuw wil beginnen, wil ik mijn oude file gebruiken. Het rare is dat ik dan een zwart scherm krijg bij het opstarten van het spel en gebeurt er niks. Windows geeft aan dat het spel is vastgelopen.

Ik heb het dan niet over het openen van het opgeslagen spel, maar gewoon het dubbelklikken op het bureaublad om het spel op te starten. En het spel heb ik ondertussen al 4x opnieuw geinstalleerd.

Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

1. verwijder het hele spel uit je pc
2. check je videocard
3. check je schijf of het ruimte genoeg is
het kan ook zijn dat je antivirus blockt of je firewall
anders moet je het spel op je bestand kopieren
en daarna uitpakken en instaleren.
succes.