hoe krijg ik een minecraft server 24/7 online voor de ps3?

Ik en 30 andere vriende spele op de ps3 minecraft zinskort het vervelende is dat we steeds op een andere wereld spele doordat niet iedereen online is en je dan niet bij 1 speler steeds kan joinen. Wij willen kindom gaan spele maar hebbe dus een probleem de ps3 moet 24/7 online zijn. Minder is ook goed maar zeker 5 uur per dag. Hoe kunne wij een server make dat bijna altijd aan is en het belangrijkste hoe kunne wij het gratis late draaien!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.1K

Het beste antwoord

Je zult je PS3 gewoon de heletijd aan moeten laten.
Als je naar school gaat, als je ergens anders heen gaat, etc.
Voor de rest kan ik weinig vinden.