Kan je coop fifa 14 ( in de toekomst misschien fifa 15) spelen tussen verschillende platformen?

Ik bedoel daarmee dat ik bijv. op een ps4 speel en een vriend van mij op de xbox. Is het dan nog mogelijk om coop te spelen of moet je op hetzelfde platform zitten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan helaas niet.. misschien komen ze ooit in de toekomst met deze functie maar voorlopig kan het niet

Antwoorden (2)

Hai Gastyun,
Ondanks dat de game hetzelfde is functioneert de multiplayer op een apparte server. Het is dus onmogelijk om samen te spelen met iemand die niet op de zelfde console speelt als jij.
MarcelRijk
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, dat is niet mogelijk en zal ook in de toekomst niet mogelijk worden gemaakt. Vooral niet wanneer met een next-gen console als de PlayStation 4 met een Xbox 360 wil gaan spelen. Dit zijn verschillende games.

Het grootste probleem zit in het gebruik van de servers. De PlayStation gebruikers zitten op andere servers dan Xbox gebruikers. In theorie is het natuurlijk mogelijk om ze allemaal samen te kunnen laten spelen, maar dat betekent ook de Sony en Microsoft hiermee in moeten stemmen, en die kans is klein.