waarom doet mijn battlefield 3 het niet?

ik heb via origin de game battlefield 3 gedowload. maar als ik het aanklik dan kom ik een of andere website van battlefield. dat gebeurt iedere keer alsik het aanklik. ik snap er helemaal NIKS van!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is dacht ik normaal bij BF3, het is de portal om online te gamen.

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk moet je via die website op Play Now! klikken. Dit was wel zo bij Battlefield Heroes en Battlefield Play4Free.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja maar dat kan niet, want dat balkje is grijs gekleurd
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
stuur anders eens een screenshot.
Dat is gewoon de website waar je de game vanaf launched.
Open Battlefield, en je standaard browser opent zich, klik op quickmatch en je zit er zo in!
Mocht je nog voorkeuren hebben, kun je die aangeven bij je multiplayer filters.
Succes!