kun je nog spellen downloaden op de wii?

eerst kon je toch op de wii spellen downloaden?
kan dat nu nog, ik heb gehoord dat veel dingen zijn gestopt?

en welke andere dingen zijn allemaal gestopt en welke dingen zijn er nog???

ik zit eraan te denken een wii of een wii u te kopen, maar weet niet welke, kunnen julie me helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.9K

Antwoorden (2)

Ja, dit kan nog als de Wii 'gesoftmod' is. Veel tutorials of adressen te vinden.

Wat niet meer kan is online spelen via de Wii. Dat is sinds vorige week opgeheven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is heftig :) En inderdaad als je het opstart gaat hij het niet doen.
Ik zie idd meer voordeel in die "U" achter de titel. als je er dan een neemt (ik heb er geen geld voor...) zou ik die met MARIO KART 8 nemen =)