heb je internet nodig om gta iv op windows xp of 7 te installeren ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Voor het installeren heb je geen internet nodig, maar dan heb je ook nog dingen zoals Windows Live en Rockstar games social club. Voor die social club heb je een account nodig en om die te maken heb je internet nodig, en je kan ook windows live erbij installeren, maar daar heb je ook internet voor nodig