wellke processor is better?

hoi ik wil een game kopen maar ik weet niet of mijn computer het kan houden dus mijn vraag is welke processor is better die van mij is intel r core tm i5-3210m cpu @ 2.50ghz 2.50 ghz en de game is Intel Dual-Core 2.4 GHz or AMD Dual-Core alfast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Jou processor is beter vanwege de grotere kloksnelheid.

2,5 ghz tegenover 2,4 ghz bij de AMD processor.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je kan niet zomaar de performance vergelijken met het aantal ghz`en
een 2ghz i7 van intel is nog altijd sneller dan een 3ghz amd ..
Jouw processor voldoet inderdaad gewoon. Dat is een dual core op 2,5 GHz en kan nog virtueel twee extra cores rekenen doordat deze hyperthreading heeft.

Je moet minimaal een dual core 2,4 GHz hebben.

Ik ga hierbij ervan uit dat er geen overige specificaties zijn die als minimum gelden zoals geheugen en de videokaart, aangezien je daar niets over zegt.