RollerCoaster Tycoon 1 hangt vast op Windows 8. Wat te doen?

Het opstarten gaat prima. Hij gaat perfect naar het hoofdmenu. Alleen is er één klein probleem; elke keer als ik op een level klik, gaat hij direct terug naar het hoofmenu. Als administrator openen hielp niet. Hoe kan ik dit verhelpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Mogelijkerwijs werkt RC niet lekker onder Windows 8.1 omdat het een al wat verouderde versie is. Probeer het eens te spelen in de comptabiliteitsmodus. Rechtsklikken op het icoon van het exe bestand en kies voor eigenschappen >> tabblad comptabiliteit >> een vinkje zetten in het vakje voor comptabiliteitsmodus en daarna een Windows versie kiezen die het nog wel deed.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat je nog zou kunnen proberen is de originele CD een keer op lage snelheid te kopiëren. een long shot maar het proberen waard voordat je een nieuwe koopt.

Andere antwoorden (1)

Of even opnieuw installeren ook kan het zijn dat de CD beschadigd is of dat windows 8 het spel niet ondersteund omdat die al wat ouder is misschien rollercoaster 3 kopen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Die is totaal anders en minder leuk