Ik heb een spel gedownload genaamd Dofus en geinstalleerd. Als ik wil spelen blijft hij op 75% hangen met laden. Wat kan ik hier aan doen?

In het verleden heeft mijn laptop(nog niet zo oud) een nieuwe harddisk gehad, Bios update en een windows upgrade van 8 naar 8.1.
Voordat ik deze upgrades heb moeten laten doen speelde ik Dofus zonder enige problemen. Toen ik Dofus sinds kort weer wou gaan spelen, ging ik hem downloaden en installeren.
Dat verliep allemaal goed, maar toen ik wou gaan spelen, bleef die hangen op 75% met laden.
Ik heb toen diverse dingen geprobeerd zoals downloaden vanaf een andere browser, opslaan en installeren onder een andere naam, en instellingen gewijzigd.
Dat mocht allemaal niet baten.
Ik weet het nu echt niet meer, ik heb zover alles geprobeerd wat ik weet uit mn blote hoofd.
Heeft iemand hier misschien raad mee om dit spel wel werkend te krijgen?
Ik wil het zo graag spelen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1K

Het beste antwoord

Ik heb hier een aantal oplossingen probeer ze maar uit:
Uitvoeren als adminstrator.
Bij eigenschappen > Compatibiliteit uitvoeren als Windows XP t/m Windows 7.
Met een andere gebruiker openen. (Als je die hebt, als adminstrator)
Je windows updates up-to-date houden zeker weten dat alles geinstalleerd en ingevoerd is.
Het spel opnieuw installeren.
Bij opties van Dofus de anti-aliasing uitzetten.
De Dofus game cache opruimen. (Dit doe je bij de dofus opties)
Op de Dofus website de gearchiveerde versie downloaden en in je applicatie map zetten.
De Dofus launcher meerdere malen herstarten.
Via de map de Uplauncher te gebruiken in plaats van de snelkoppeling op je bureublad.

Ook kan het aan windows 8.0/8.1 zitten. Windows 8 is nu eenmaal een corrupte versie omdat nog niet alle bugs zijn gefixed en gerepareerd. Dit komt waarschijnlijk straks pas of helemaal niet...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, heb dit werkelijk allemaal geprobeerd.
Maar helaas, het is inderdaad waarschijnlijk die windows 8.