hoe moet je de sims 3 installeren?

ik heb de sims 3 en de sims 3 beestenbende ik heb hem geregistreerd bij orgin dus ik kan de games gewoon spelen maar nu kan je op www.thesims3.com kavels en zo downloaden dus dat wou ik doen (ik heb een een sims account) maar dan moet ik de serie code invullen en als ik dat doe dan zegt ie dat de code al in gebruik is wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke dankje

Antwoorden (2)

Ik heb dit ook wel eens gehad. Een uitbreiding geactiveerd op origin en kon hem niet toevoegen aan me games op de Sims 3 website. Als het goed is kan je de Sims en de uitbreiding installeren via de origin launcher. Kavels of extra accessoires kan je installeren nadat je ze gekocht hebt veranderd de 'koop' knop in iets als 'installeren' en wordt je Sims 3 launcher automatisch geopend en komt de content onder geïnstalleerde items te staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan ook even duren voordat het toegevoegd wordt aan je Sims 3 ggames op de website. Is het al opgelost? Heb je je aangemeld op de website via een ander los account of gebruikte je hiervoor je origin ID?
Als het goed is heb je een product code (oftwerwel serial key) ontvangen.
Je moet eerst Origin downloaden, https://www.origin.com/nl-nl/store/?utm_campaign=origin-search-nl-pbm-g-brand-e&utm_medium=cpc&utm_source=google&utm_term=origin&sourceid=origin-search-nl-pbm-g-brand-e
en dan een account aanmaken.

Als dat eenmaal gedaan is, kan je in origin de product code invoeren en het spel vanaf daar downloaden.