Is het nodig om kontrol freeks op de playstation 4 controller te gebruiken?

Ik zou graag een kontrol freek willen kopen. Ik wil dit dan op mijn playstion 4 controller zetten. Het enige probleem is dat ik twijfel of het wel nodig is. De kontrol freeks waren namelijk heel populair op de playstation 3 (en xbox 360), maar die joysticks waren dan ook niet zo prettig vergeleken bij die van de playstation 4. Is het een goede zet om de kontrol freeks te kopen, of doe ik er het best aan gewoon op de (al verbeterde) joysticks van de playstation 4 te spelen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het idee zal zijn dat je door het verlengen van de sticks meer accuratesse hebt. Of het zal bevallen zal natuurlijk persoonlijk zijn.

Antwoorden (1)

Nee, niet nodig, wel handig. Zelf heb ik een xbox 360, en heb kontrol freeks - Phanthom gekocht en merk wel dat het helpt bij voornamelijk actiegames (CoD, Battlefield, GTA). Het klopt dat je zegt dat de Next Gen consoles veel gevoeligere joysticks hebben, maar kontrol freeks zullen zeker een beetje helpen.