Hoe laat ik m'n game uitgeven door SEGA?

Hoe laat ik m'n game uitgeven door SEGA? Weet je het andwoord?
Laat dan een link achter naar de beste aanwijzingen hiervoor.

Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Je vraag is een beetje van het kaliber "Hoe zorg ik dat Justin Bieber met me naar de film gaat", maar elke vraag verdient een antwoord.

Grote uitgevers als Sega zijn niet op zoek naar door particulieren gemaakte games die zij dan kunnen gaan uitgeven. Als je echt een goede game of een goed idee voor een game hebt, en je hebt de aantoonbare vaardigheden en ervaring om dat zelf in elkaar te draaien, of beter nog: je hebt een team, dan zijn er altijd wegen te bewandelen. In Nederland heb je een initiatief als Dutch Game Garden, dat kleine teams van ontwikkelaars helpt om een eigen bedrijf te starten en games te maken en uitgeven. Je hebt ook een aantal opleidingen op dit gebied die zeker aan te raden zouden zijn.

Als het je nu al duizelt of dun door de broek loopt kun je er natuurlijk altijd voor kiezen om in eigen beheer games te maken en uit te brengen, maar verwacht niet dat dit makkelijk is of dat je hier gouden bergen mee gaat verdienen, want dan houdt je jezelf voor de gek.