Waarom werkt mijn BF4 niet ?

Inheb al een tijdje bf4 en het heeft nog nooit gewerkt. Origin zegt "origin is niet geïnstalleerd op deze computer installeer origin en probeer opnieuw "
Dat deed ik dus 5 keer ofzo maar het werkt nog steeds niet ;( ik heb al andere oplossingen geprobeerd die op andere website 's staan maar die werken niet kunnen julie mij aub helpen want mijn vrienden zijn al in een hoog level en ik wil ook meekunnen
Alvast bedankt voor de hulp

Toegevoegd na 43 seconden:
Inheb moet ik heb worden ;) sorry

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Hallo Baccalala,

Ik ga je proberen te helpen want ik gun iedereen een potje plezier op het geweldige spel Battlefield 4 ;). Volg de stappen nauwkeurig aangezien je wijzigingen aan het register gaat maken. Mocht het toch fout gaan, stel ik mijzelf niet aansprakelijk maar sta ik natuurlijk wél klaar je verder te helpen.

Het stappenplan:

Battlefield verwijderen:
1. Open Origin
2. Rechtermuisknop op Battlefield 4
3. Verwijderen

Verwijder Origin:
1. Ga naar deze computer (Windowstoets + E)
2. Open je harddisk (waarschijnlijk C:)
3. Dubbelklik op Program Files (x86)
4. Rechtermuisknop op het mapje Origin en druk op verwijderen.

Backup het register:
1. Druk op de volgende toetsen: Windowstoets + R
2. Typ in de balk regedit en druk op enter
3. Druk op; Bestand --> Exporteren
4. Onder het kopje exportbereik selecteer je alles. (Staat waarschijnlijk al zo)

Origin zijn register leeghalen:
1. Druk op het mapje HKEY_LOCAL_MACHINE
2. Druk op Wow6432node (of SOFTWARE als Wow6432node er niet bij staat)
3. Klik met je rechtermuisknop op Origin en druk op verwijderen.
4. Ga hierna naar de Microsoft map
5. Dan CurrentVersion map
6. En als laatste de Uninstall map
8. Rechtermuisklik op Origin en druk op Delete

Origin cache verwijderen:
1. Ga naar deze computer (Windowstoets + E)
2. Open weer je Harddisk (C:)
3. Open de ProgramData map. Waarschijnlijk is deze map verborgen. Druk op ALT --> Extra --> Mapopties --> Weergave --> Activeer Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven.
4. Klik met je rechtermuisknop op Origin en verwijder deze.

Opnieuw opstarten:
1. Start je PC opnieuw op
2. Start op in veilige modus met netwerk mogelijkheden
3. Download Origin en installeer deze weer
4. Download Battlefield 4

Optioneel: Voeg mij toe op Battlefield ;)

Ik hoop je hiermee te hebben geholpen. ECHT ALLE STAPPEN NAUWKEURIG VOLGEN!

Met vriendelijke groet,

JoooostB