Kan je dualshock 4 op pc aansluiten draadloos en bf4 spelen of moet je allemaal weer dingen downloaden?

Ik dacht er aan om i.p.v. toetsenbord en muis een Dualshock 4 controller aan te schaffen en daarmee bf4 te spelen.
Ik ben van nature ps3 gamer dus daarom.
En of je gelijk er mee kan spelen of dingen moet downloaden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Het is natuurlijk niet helemaal handig om een PlayStation 4 controller te gebruiken op de PC. Aangezien Battlefield 4 (PC) is geoptimaliseerd voor het gebruik met een muis en toetsenbord. Mocht je het toch willen kun je een DS4 verbinden via Bluetooth of USB, ook moet je even de knoppen op controller even goed instellen en optimaliseren.