Waar kun je het goedkoopst GTA V kopen voor de ps3?

Ik wil graag GTA V kopen voor de ps3 en ik hem hem op een site gezien voor € 42,99 (verzend: 0)
Ik wil graag een nieuwe GTA V hebben, weten jullie misschien een site waar je hem goedkoop kan kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou kunnen overwegen om een exemplaar via marktplaats te kopen, daar staan ze voor rond de dertig euro.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Check Tweakers Pricewatch

Antwoorden (3)

Bij bigu.nl is die het goedkoopst met een prijs van €42,99 , mocht je hem goedkoper willen kan je het best op marktplaats of speurders ofzo kijken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op de ebay kosten ze wel 23 dollar!!!!!! Een soms ook 19 dollar
Ebay . com niet naar nl gaan daar is het wel duur.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi Joal11,

36,99 afhalen en 39,94 om te laten bezorgen bij gamediscounter. http://www.gamediscounter.com/product/88304/grand-theft-auto-v-xbox-360.html?refid=kieskeurig

gr,
FixItFelix

Toegevoegd na 56 seconden:
SORRY DIT IS DE XBOX VERSIE laatmaar.