Heb je de cd van een spel nodig als je altijd op nieuw speelt?

Ik denk eraan om GTA IV te kopen , totdat V uit is op pc. Maar als ik nu GTA IV koop , moet ik dan telkens die cd in mijn pc steken om te spelen. Of kan ik na de installatie zonder cd spelen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je GTA IV op steam koopt hoef je iig geen schijf te gebruiken (of te kopen).
capthavoc
10 jaar geleden
volgens mij kan je zelf je gta iv koppelen aan steam als je hem gewoon koopt als dvd en wordt deze daar vanzelf opstartbaar
ik heb dat met het spel sniper elite 2 deze heb ik op disk gekocht
maar deze kon worden ingesteld op steam om vanzelf op te starten
wellicht ziet er op de hoes een verwijzing naar steam ?
vaak wordt dit platfom gebruik voor de multiplayer opties
en zit de software daarvoor al op de dvd
met dvd is vaak wel iets duurder

Het beste antwoord

Hangt er vanaf, als je hem via een online game leveraar , zoals "steam" koopt niet. Die bewaart hem voor jou in een soort cloud. Heb je dus geen cd voor nodig. Soms koop je een game uit de winkel en dan staat er op je gekochte dvd alleen reen code waarmee je het recht hebt gekocht om een game van de game developer te downloaden. Dit kun je dan doen bij bv "steam". Maar via steam is geen cd nodig. Steam kun je gratis downloaden. Google dan gewoon : steam downloaden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Spijtig maar gta v komt niet naar pc omdat er veel hacks zijn drm.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb o.a. rond gekeken bij gamemania en daar word het dit jaar verwacht
en Gamemania is over het algemeen wel betrouwbaar Bron: http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=26695
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Elke nieuwssite bericht dat het uitkomt op pc. Dus ik begrijp niet waarom je dit beweerd.