Hoe neem ik mij games in breedbeeld?

Ik heb zojuist

Een Easycap met de progamma honestech HD DVR 2.5

ik heb via movie maker geprobeerd (het is al ingesteld en en heb geupload en nog steeds zelfde formaat .

hoe kan ik dit het beste doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Hoi GtaGangster,

Het is niet mogelijk om met EasyCap in HD breedbeeld optenemen.
Dit zijn namelijk de resoluties:
- NTSC: 720 * 480 @ 30fps
- PAL: 720 * 576 @ 25fps

Als je moviemaker gebruikt dan kun je ook geen projecten ''renderen'' in HD kwaliteit. Dit wordt niet ondersteund.
Om je games op te nemen (ik neem aan dat je je ps3/4 xbox 360/one wilt opnemen)
moet je een game capture card kopen. Een HD PVR.
Bijv:
Hauppauge HD PVR Gaming Edition (2)
Roxio Game Capture Card