kkan de acer aspire e1 572g 74504mnkk planetside 2 aan en met recorden hoeveel fraps en setttings?

I7 1,8 processor met turbo 3 radeon hd8670 ram4

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat zal je computer volgens mij wel aankunnen. als het een beetje lagd kan je altijd je settings een beetje veranderen en dan komt het wel goed! groeten
rik

Het beste antwoord

Dit zal vrij nipt worden, aangezien fraps meestal toch wel een groot deel van je fps vreet. 30fps recorden en spelen in de laagste settings zou normaal wel moeten lukken, maar je moet niet verwachten dat dit volledig zonder framedrops zal verlopen.