Waarom lagt mijn game Bfh als ik het aan het spelen ben??

Ik speel een spel Bfh en hij laggt vaak wat kan ik daar aan veranderen??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Ritsuka
10 jaar geleden
Bfh?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij bedoelt waarschijnlijk Battlefield Heroes.

Antwoorden (1)

Dit kan aan meerdere dingen liggen. Ten eerste, en volgens mij jouw probleem is dat je de grafische instellingen te hoog hebt staan voor jouw GPU(videokaart). Een oplossing hiervoor is om in de grafische instellingen alles wat lager te zetten. Het spel zal er dan wel wat minder mooi uitzien. Je kan natuurlijk ook je GPU upgraden, maar dit kan wel wat geld kosten. Een ander mogelijkheid is dat je internet te traag is, dit kan je op sommige sites laten testen. Als je de specificaties van je computer en de resultaten van de Speedtest hierop wil reageren, dan help ik je graag verder met je probleem.