kkan de hp pavilion 15D081ED minecraft op max en black ops 2 en fifa 14 zo niet weet iemand een laptop waar ik dat wel kan budget 700?

Hij bevat i5 2,6 processor met turbo 3,2 en nvidia geforce 780m p.s mag geen desktop :(

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ja minecraft kan zeker weten en je kunt de settings lekker hoog zetten. Maar black ops 2 vreet letterlijk heel veel fps dus dan zal ik de settings wat lager zetten. Als je black ops 2 op de hoogste settings wil afspelen koop dan een high-end game system zoals ik heb. Of je kan ook je pc upgraden door er een betere videokaart in te zetten ofzo. FIFA 14 kan je wel lekker hoog draaien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met deze videokaart kan je alleen in de laagste settings Bo2 op een acceptabel fps kan spelen. Verder kan je de videokaart van een laptop niet vervangen...

Andere antwoorden (1)

De specificaties van de laptop zijn vrij vreemd, je bedoeld waarschijnlijk ipv een GeForce 780m? een GeForce gt820m. Verder is mijn antwoord ja, je kan dat zeker doen op deze laptop. Minecraft zal in de hoogste instellingen op een acceptabel fps lopen, maar FIFA14 en BO2 zullen op lagere instellingen moeten worden gespeeld.