Acer Aspire XC-105 A3810 ook voor games?

is de Acer Aspire XC-105 A3810 ook voor games want ik wil zo'n computer kopen maar ik weet niet of hij voor games is bedoelt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

De processor heeft te weinig snelheid capaciteit.. Als je bijvoorbeeld battlefield 4 of call of duty de nieuwste wilt gaan spelen, dan kan de computer helaas niet aan. En de videokaart wat in die pc is, lijkt me ook niet heel goed voor games.
Als je games wilt spelen.. lijkt me niet verstandig om zo'n pc te gaan kopen..