weet iemand nog een winkel waar ze de playstation 4 verkopen?

zoals de titel het al zegt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1K

Het beste antwoord

Voorlopig nergens:
Coolblue Consoleshop laat op hun website weten dat de mensen die de PlayStation 4 tussen 13 en 28 november besteld hebben 'm waarschijnlijk allemaal in februari mogen verwachten.
Bij Foregames verwachten ze in februari de reservelijsten weggewerkt te hebben. Een preciezere datum voor deze heugelijke gebeurtenis is helaas niet te geven.
Verschillende filialen van GameMania laten eigenlijk allemaal hetzelfde weten. Ze hebben nog vrij lange lijsten met bestellingen die afgewerkt moeten worden. Ze kunnen niet zeggen wanneer deze mensen of nieuwe klanten geholpen zullen worden, aangezien zij vrij kort van te voren pas te horen krijgen hoeveel stuks Sony ditmaal levert.
De Media Markt verwacht komende maand weer nieuwe leveringen consoles. Zij kunnen echter van te voren niet zeggen om hoeveel stuks het zal gaan en wanneer ze deze exact mogen verwachten. Er staan nog een aantal pre-orders open die ze uiteraard op zo kort mogelijke termijn proberen te leveren. Helaas zijn zij net als alle andere retailers afhankelijk van de leveringen van Sony.
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

game mania is een goeie