Waarom vind mijn pc mijn GTA IV disk niet?

Hoi,
Ik heb al een hele tijd geleden gta iv voor de pc gekocht. Dat heb ik toen heel lang met plezier gespeeld. Toen windows 8 net uit was heb ik m op mijn pc gezet maar toen deed de game het niet. Ik instaleerde m opnieuw maar er kwam een schermpje met allemaal computer tekens. Nu heb ik inmiddels het antwoord op dat probleem gevonden. Alleen nu heb ik weer een probleem. Als ik mijn gta iv disk in mijn pc doe (windows 8 dus) Kan hij m niet vinden... Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Ik hoor t graag!
Gr. Tristan

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat heeft niks met w8 te maken. DVD vuil of laser stuk zijn dan de usual suspects.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dat is niet helemaal waar, er zijn wat compatibiliteitsproblemen met Windows 8, 8.1 zal dit weer op moeten lossen. Natuurlijk niet uit te sluiten dat het gewoon aan je DVD speler of DVD ligt.

Antwoorden (1)

Ik denk ook dat het aan de CD ligt, maar je zou kunnen upgraden naar windows 8.1 Dit duurt wel een tijdje....