kan deze laptop goed minecraft runnen?

ik wil deze laptop kopen:HP Pavilion 17-e099ed van 722,95

ik wil er graag vloeiend minecraft mee kunnen spelen en tegelijk opnemen kan dat met deze ?

met intel core i7
en 8gb werkgeheugen
en AMD Radeon HD 8670M

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik was niet zeker over de video kaart maar dat zit dus wel goed ?

Antwoorden (2)

Jahoor dat kan prima. Je laptop is ruim 'zwaar' genoeg om Minecraft en recordingprogramma's te draaien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke bedankt hier heb ik wat aan thanks !!!!!!
Om minecraft te spelen heb je eigenlijke helemaal geen sterke pc voor nodig, om het op te nemen moet je een iets sterkere hebben (valt ook nog wel mee) maar ik denk dat jou pc dat makkelijk zou kunnen met een intel core i7, verder heb ik niet echt verstand van videokaarten maar ik heb ooit gelezen dat je voor opnemen vooral een goede processor nodig hebt!

Groetjes Rapsac