komt need for speed rivals uit voor apple store?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo Gast181448, Er is inderdaad nog geen aankondiging voor gekomen, en ik denk dat dat er ook niet gaat komen. Hopelijk heb ik u voldoende informatie gegeven, Duncan Elfrink

Antwoorden (1)

Vooralsnog geen aankondiging over. Lijkt me sterk iig, aangezien het een vrij nieuwe PC game is. Als ze een mobiele versie zouden maken, zouden ze dat nu al gedaan hebben. Het is ook een erg community georiënteerde game op een manier die niet geschikt is voor mobiele gebruikers. Dus als ze dit wilden doen hadden ze de hele game opnieuw moeten aanpakken, waarmee het feitelijk een andere game zou worden.

Ik denk dat momenteel Asphalt 8 het meest in de buurt komt van een dergelijke game die ook nog eens goed is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik de k dan eerder dat need for speed most wanted in de buurt komt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, want de online gameplay en de manier waarop zaken vergeleken worden en het sociale deel is niet vergelijkbaar. Most Wanted is eigenlijk een heel andere game op de mobiel dan op de consoles en PC. Behalve de naam hebben ze helemaal niets met elkaar te maken.