Tijdens de E3 2009 persconferentie kondigde Microsoft enkele dagen geleden Project Natal aan: een nieuwe 3D camera die het mogelijk maakt om zonder controller te gamen. De camera registreert bewegingen die je met je lichaam maakt en vertaalt dat vervolgens naar actie op het scherm. Daarnaast biedt de camera ook ondersteuning voor stemherkenning, waardoor je ook met je stem games kunt besturen. Project Natal was één van de grote verrassingen van de E3 beurs dit jaar. Ook Sony zit niet stil en heeft een PS3 motion controller aangekondigd

Hopelijk heeft het je een beter beeld gegeven van wat Project Natal inhoud!
Usama
11 jaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal duidelijk!

Andere antwoorden (5)

Lees hier de uitvoerige uitleg: http://en.wikipedia.org/wiki/Project_Natal

Toegevoegd na 54 seconden:
Project Natal (pronounced [naˈtal], nah-tahl) is the code name for a "controller-free gaming and entertainment experience" by Microsoft for the Xbox 360 video game platform. Based on an add-on peripheral for the Xbox 360 console, Project Natal enables users to control and interact with the Xbox 360 without the need to touch a game controller through a natural user interface using gestures, spoken commands,[1] or presented objects and images. The project is aimed at broadening the Xbox 360's audience beyond its typical gamer base.[2]

Project Natal was first announced on June 1, 2009 at E3 2009. Microsoft said that over a thousand software development kits began shipping to game developers that same day.[2] It is scheduled to be released in time for Christmas 2010.[3]

Pricing for Project Natal has not been released yet. It will reportedly also serve as the basis for a "new" Xbox 360. Though it is rumored that the launch of Project Natal will be accompanied with the release of a new Xbox 360 console (as either a new retail configuration,[4][5] a significant design revision,[6] and/or a modest hardware upgrade[7]), Microsoft has dismissed the reports in public, and has repeatedly emphasized that Project Natal will be fully compatible with all Xbox 360 consoles. Microsoft indicates that it considers Project Natal to be a significant initiative, as fundamental to the Xbox brand as Xbox Live,[8] and with a launch akin to that of a new Xbox console platform.[9] Project Natal was even referred to as a "new Xbox" by Microsoft chief executive officer Steve Ballmer at speech for the Executives' Club of Chicago.[10][11] When asked if the introduction of Project Natal will extend the time before the next-generation console platform is launched (historically about 5 years between platforms),[12] Microsoft corporate vice president Shane Kim reaffirmed that the company believes that the life cycle of the Xbox 360 will last through 2015 (10 years).[8]
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
-1 voor het onvertaald sleuren en pleuren van Wiki-pagina's.
Wel snel, maar niet goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jeetje wat een vijandigheid, je bent en blijft gewoon 2e hoor :)
AWM
14 jaar geleden
Daar gaat het niet om. Aan zo een antwoord heeft echt niemand wat. Behalve dat puntje dan.
AWM
14 jaar geleden
Bovendien kopieert ie in zijn vliegende haast om maar bovenaan te staan ook nog eens allemaal verwijzingen mee, die nu nergens op slaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok je hebt gelijk, ik snap ook geen reet van het antwoord
AWM
14 jaar geleden
Join the club! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga dit niet eens lezen Xinix. Dat had ik zelf ook wel kunnen vinden. Ik zocht een goeie Nederlandse uitleg, of iemand die me dat even makkelijk kon uitleggen. Hier heb ik niks aan. Sorry -1.
Ben wel blij dat je terug bent!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies Loenie. Ik vind het een facinerende uitvinden en ben vooral benieuwd hoe het werkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1
Hier staat een leuke/duidelijke uitleg:

http://www.dutchcowboys.nl/gaming/17109

Klinkt erg gaaf!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, mij lijkt het ook gaaf, maar het ziet er nog heel onrealistisch uit. Ben benieuwd of en hoe het werkt...
Het is een bedenksel van Microsoft om spelletjes te kunnen spelen zonder dat je iets hoeft te bedienen. Met gebaren dus.
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
soort van eyetoy
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natal is een niewe accesoire voor je Xbox 360. het bevat een camera die de mogelijkheid geeft om games te spelen zonder objecten te gebruiken. stel je voor,, een racegame het stuur bestaat niet maar je doet alsof je het stuur vasthoud. de camera registreert het en doet ong. als eyetoy hetzelfde alleen met veel meer mogelijkheden,
hetzelfde werkt bij vissen,schieten en als die andere dingen
het is net een stap verder dan de Wii maar het is geen reactie op de wii.