Mag een maker van een spel zeggen dat je een spel 2x zou moeten kopen als je het LAN wilt spelen???

Als ik een spel wil spelen moet ik inloggen bij Steam met mijn CD code. Maar daar krijg ik er maar 1 van, dus zou ik er 2 moeten kopen! Dat is onzin dus mag steam eigenlijk wel??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Kennelijk kunnen ze dat, dat blijkt wel uit dat wat je zegt...

Of het moreel te verdedigen is weet ik niet... Maar ik kan je zeggen, ja dat kunnen ze doen en het mag kennelijk ook...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geloof de vraagsteller niet.. hij/zij liegt!
AWM
14 jaar geleden
En weer een antwoord op een gebied waar hij niets vanaf weet. Maar wel snel geantwoord! Weer een puntje. Met lege woorden.

Andere antwoorden (1)

Dat zegt de maker van Steam niet. Je mag op één LAN spelen op hetzelfde account.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus je kunt met 1 steam account 2x inloggen, op hetzelfde moment??
AWM
14 jaar geleden
Precies!