Kan je de Electronic Arts map in Mijn Documenten verplaatsen?

Hallo, de harde schijf van mijn computer zit aardig vol en nu is mijn vraag:
Kan ik de Electronic Arts map (voor de sims 3) in Mijn Documenten verplaatsen naar een andere harde schijf, zodat ik daar vanaf kan spelen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.8K
SimonV
10 jaar geleden
Ik vond hier een oplossing: http://modthesims.info/t/497108

Het beste antwoord

Nee.

Ten eerste is de map die je aangeeft niet de installatie van het spel, waarschijnlijk staan daar alleen een paar savegames. Ten tweede kan je een installatie van een spel zelden verplaatsen. Je zal even opnieuw het spel moeten installeren. Savegames kan je dus makkelijk even kopieeren, je weet waar ze staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
klopt savegames,
ze staan nu bij D:Mijn documenten\Electronic Arts
maar kan ik ze ook verplaatsen naar C:Electronic Arts
en dat met die zelfde saves spelen?
SimonV
10 jaar geleden
Deze oplossing werkt dus niet: http://modthesims.info/t/497108 ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja, wat mijn Engels betreft.
ik begrijp het niet echt.
want hoe moet je dat pad veranderen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
o, wacht eens ik heb het kunnen vertalen ik kom er zo op terug.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja waar moet je dat oude pad veranderen naar het nieuwe?
SimonV
10 jaar geleden
Als je Junction hebt gedownload: http://technet.microsoft.com/en-en/sysinternals/bb896768.aspx geef je bij start->uitvoeren de opdracht: Junction "D:\Mijn documenten\Electronic Arts" "C:\Electronic Arts"
(Als dat je juiste locaties zijn) Althans, zo begrijp ik het.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja zoiets had ik ook in mijn hoofd maar ja ik kon het er niet echt van maken maar alvast bedankt, ik probeer het wel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het werkt niet kun je het misschien zelf eens proberen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
laat maar volgensmij werkt het ik zal het zo proberen ik kom er zo op terug
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik snap er niets van laat maar