is 12 gb genoeg voor een playstation 3?

ik wil een ps3 12 gb gaan kopen
is dat genoeg ?

ik ga geen demo's downloaden enz.
ik wil alleen online en mijn games saven [black ops 2 en FIFA 13]

hoeveel gb's gebruik ik daarvoor?
alvast bedankt

Toegevoegd na 2 uur:
ik ga de spellen kopen [cd] niet downloaden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.3K

Antwoorden (3)

Als je alleen die spelletjes hebt zou het genoeg moeten zijn. Maar als je toch nog extra spelletjes zou willen kun je ook apparte externe geheugen kaarten kopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke bedankt maar hoeveel spellen kan ik opslaan?
kan ik ook een externe harde schijf aansluiten ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Externe harde schijf werkt niet bij ps3, je moet dan echt er zelf een in bouwen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
-min Je kan geen installatie plegen op externe HDD's of externe geheugenkaarten. Slecht antwoord.
Het is in principe genoeg om de save's op te slaan, maar zodra je besluit GTA V of Call of Duty: Ghosts te halen, moet je het spel vanaf de CD verplicht installeren. Bij GTA V is dit bijvoorbeeld al 8 GB.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke bedankt maar hoeveel mb / gb is er nodig voor 1 save/game
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een savegame is rond de 10 MB, een game daarentegen verschilt per game en kan ook boven de 15 GB zijn. :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weet jij misschien wat het geval bij black ops 2 en fifa 13 is
Hoeveel mb?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Black ops 2 campaign, 5MB
FIFA 14 staat op het hoesje tot 30MB. ;)
Het is veel te weinig, de meeste spellen kosten al heel veel gb, koop eentje met meer gb beschikbaar. Ik heb persoonlijk eentje van 500gb