Wat zijn de systeemeisen voor Kerbal Space Program?

Mijn laptop:
Acer Aspire V3 - 771G
Je moet er wel rekening mee houden dat het een laptop is, en dat die helaas steeds slomer wordt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
kierkegaard47
10 jaar geleden
geen antwoord direct, maar het ziet er wel uit als een leuk spel, bedankt voor de "tip" :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen dank xd :
)

Het beste antwoord

Dit is minimum

CPU: Core 2 Duo (or equivalent)
RAM: 2 GB
OS: Windows XP
Video Card: SM3 512MB VRAM
Sound Card: Yes
Free Disk Space: 1 GB

Dit is recommended

CPU Speed: Info
RAM: 4 GB
OS: Windows 7
Video Card: SM4 1GB VRAM
Sound Card: Yes
Free Disk Space: 2 GB

Bron canirunit.com hiermee kan je testen of je hem kan draaien je kan ook met je pc er naar toe gaan en dan geeft hij aan of je het kan draaien zo niet dan geeft hij aan wat er fout is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb NVIDEA GeForce GT 650M, is dat ook goed?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat moet je klikken als je een game hebt aangeklikt. Ik ga wel downloaden (Desktop App), maar als ik de set-up heb gehad, start er niks meer op. Kan je me asjeblieft helpen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nadat je de de desktopapp hebt gedownload moet je weer naar de site gaan dan moet je naar "automatic detection" gaan als het goed is doet hij het dan. Zo niet dan moet het wel met java niet moeilijk je krijgt een popup en je moet java even acpeteren
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar ff 1 tip een laptop is niet echt om te gamen maar test het maar nog wel maar wees gewaarschuwd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zeer bedankt!