Kan je je username van het spel growtopia op de ipad wijzigen?

Mijn zoon wil heel graag een andere username, dan dat ik voor hem heb aangemaakt voor growtopia op de ipad. Weet iemand of en hoe ik dit kan wijzigen, want ik kan het nergens vinden.

Toegevoegd na 16 uur:
Toevoeging:
Ik heb antwoord van growtopia. Je kan voor 20,000(!) gems een birth certificate kopen (kost bijna 9 euro) en dan kan je je naam veranderen. Wat een oplichterij zeg.

Toegevoegd na 16 uur:
Toevoeging:
Ik heb antwoord van growtopia. Je kan voor 20,000(!) gems een birth certificate kopen (kost bijna 9 euro) en dan kan je je naam veranderen. Wat een oplichterij zeg.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Dit is helaas niet mogelijk, je game center username is niet te veranderen. De enige optie is een nieuw account aan maken, en dan opnieuw beginnen.