ligt er aan wat voor prestaties je er van verwacht , dan moet je je afvragen van welke games ga ik spelen ? , niet te zware games kunnen wel op een laptop maar zware games weer niet zoals COD black ops 2. welke processor , welke videocard ?

er zijn sites waar je een game pc en of laptop kan samenstellen zoals deze : http://pc-samenstellen.nl/budget-game-computer?tab=configuratie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, ik heb toch besloten naar jou reactie een game pc te kopen.

Andere antwoorden (4)

Hangt af van wat voor gaming laptop of pc je wilt. Ik zou gaan voor de computer. Die is waarschijnlijk goedkoper als je hem zelf in elkaar zet en ook beter. Laptops zijn vaak minder goed qua prestatie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is een AMD Radeon HD 8330 een goede grafishe kaart? Maar als je je eigen computer bouwt waar kan je al die onderdelen van krijgen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Neem eens een kijkje op http://tweakers.net/pricewatch.
Voor dezelfde prestaties is een desktop goedkoper.
Bij dezelfde prijs presteerd een desktop beter.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus eigenlijk zijn laptops gwn slecht? Als je je het zo bekijkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het ligt er maar aan hoe je er naar kijkt. Als jij heel veel reist en alleen maar verslagen typt en een beetje op sociale netwerken zit, is een laptop zeker geschikt.
Maar zodra je wat zwaardere programma's (zowel CPU als GPU intensief) wilt draaien raad ik je wel een desktop aan. En aangezien jij wilt gamen (GPU intesief) raad ik je een desktop aan.
Veel betere prijs kwaliteit verhouding!
Wat is je budget als ik vragen mag? Dan kan ik je misschien verder helpen.
Koop een pc.
Je betaalt nu €1000 voor een redelijke pc maar over 4 jaar stelt die niks meer voor.
En de games zijn dan stukken mooier en beginnen dan op je pc te haperen en dergelijke.

Dan kun je natuurlijk je pc uitbreiden, dat kan met een laptop ook maar meestal is dat een stuk lastiger en duurder.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een game-laptop is over het algemeen een factor 3-5 duurder dan een game-desktop. Verder vallen de voordelen van een laptop vaak weg bij game-laptops, omdat ze over het algemeen een stuk groter en zwaarder zijn dan normale laptops.