Waardoor kan ik NCIS the game niet spelen?

Ik heb kort geleden het spel NCIS the game geïnstalleerd, maar ik merkte dat ik het spel niet kan spelen. Als ik op 'spelen' klik krijg ik kort zwart beeld en schakelt hij weer terug op mijn bureaublad. Ik heb al meerdere keren het spel opnieuw geïnstalleerd, maar dit hielp niet. Zijn er andere mogelijkheden om dit probleem op te lossen?

p.s. Ik gebruik Vista en het spel is een gekocht spel van bol.com

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Probeer het te open als Administrator. ( Rechts klik -> Open als Administrator ). Als dit niet werkt, zou eventueel je specificaties van je PC niet goed genoeg kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
waar moet ik dat doen want bij mij word de pictogram van het spe niet weergeven