Hoe kan ik minecraft server spelen zonder de host?

Ik kan niet alleen op de server van een vriend spelen. Als hij me een uitnodiging stuurt gaat het allemaal prima. Maar zodra hij offline gaat word ik verwijderd en staat er lost conection to host. Hoe kan ik toch op die server spelen als me vriend offline is

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
6.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
We spelen het op playstation3. Maar hij sluit gewoon het spel af en gaat een ander spel spelen of hij sluit ze playstation af
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan het beter bewerken dan dit toevoegen in de reacties,niet iedereen leest de reacties

Antwoorden (3)

Omdat niet een server host, maar hij host, dus als de host weggaat heb jij geen ontvangst daarvan, dus de eigenaar host de map, geen server doet dat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja oke mr hoe kan ik op die server spelen als hij er niet is
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben bang dat dat niet gaat lukken, want het blijft zijn map, dus als hij weg is, dan zou jjij er nog op mogen? Dat is niet altijd handig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
We zijn vrienden dus iets met de server doen zal wel nie en ik ben moderator door hem gemaakt
Zelf weet ik niet of een bukkit server hebt of hamachi.
maar als de host weg gaat betekent niet gelijk dat de server stopt.
pas als de host de server via zijn cmd.exe afsluit is de server gesloten.
bij de bovenstaande server opties spreken we van een gratis manier.
als je een server wilt die 24/7 runt moet je een echte host zoeken,
die voor een vast bedrag (maandelijks) je server runt met de bij geleverde RAM (geheugen). dus je hebt 2 keuzes: 1, je stel je vriend voor om zijn pc te runnen nadat hij weg is. 2, je laat een betrouwbare host je server runnen, voor een klein bedrag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
We spelen het op playstation3. Dus als hij afsluit is het onmogelijk om voor mij op onze server te spelen?
Ps. Is het niet mogelijk om in te stellen wie het eerst online is in de server is de host
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@troublez, kan jij erop zonder dat je vriend eropzit? Wat jij zegt is niet in te stellen, de eigenaar van de map is altijd de host..
Ik had zelf een Hamachie server en ik liet de server 24/7 aanstaan. Je pc wordt er wel sloom door dat minecraft 24/7 draait maar het werkt wel.