Ja, met het kopen het je de full version, de volledige versie.
Je kunt volgens mij ook een gratis versie downloaden/spelen, maar daar heb je minder opties.

Toegevoegd na 54 seconden:
Kopen kan hier, op de officiële site: https://minecraft.net/store
Ritsuka
10 jaar geleden
minecraft kan je alleen kopen op de officiele site Http://www.minecraft.net
een account kost zo'n $20,- en je kan het spel gratis downloaden.
je hoeft dus alleen te betalen als je een account wil en daarmee online gaat.
Het is dus dan de full version van minecraft, let wel op dat je alleen maar op minecraft.net een account kan kopen en op geen enkel andere site!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je het op een tablet koopt heb je wel minder opties dan als je het op de pc koopt, maar je hebt dan wel alle mogelijkheden die er zijn voor de tablet. Als je de gratis versie neemt, kun je je spel niet opslaan en kun je dus niet verder gaan met waar je gebleven bent.