Hoe kan je een server aanzetten (Craftbukkit Minecraft) op een andere pc of mobiel?

Craftbukkit server 1.6.4 (Minecraft.)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Ik doe dit ook met Google Drive.
Maak google account
login op drive.google.com
kies `Drive voor pc downloaden` of zoiets
volg de stappen om het te installeren
login met het google account
verplaats de map met de server naar de Google Drive map die op je bureaublad komt.

Ga naar de andere computer
login op drive.google.com
kies `Drive voor pc downloaden` of zoiets
volg de stappen om het te installeren
login met hetzelfde google account als op de andere computer
De map die je in de Google Drive map op de andere computer hebt geplaatst
verschijnt in deze map.

LET OP:
Het synchronizeren met de twee computers heeft een kleine vertraging. Start NOOIT beide servers tegelijk. Dan heb je heel veel lagg. HET KAN ZIJN dat het public ip per computer verschilt (www.whatsmyip.org)
Vergeet niet om dit als beste antwoord aan te kruizen!!! (Ik heb de punten nodig)